۲۹ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۵۶

امام جمعه همدان:

تمرکز یمن بر وظیفه شرعی است

تمرکز یمن بر وظیفه شرعی است

همدان-علامه عبدالله حمود العزی عضو مجمع علمای یمن امروز با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان، با آیت الله شعبانی دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله شعبانی در این دیدار با اشاره به حضور طلاب یمنی در جامعه المصطفی، اظهار داشت: در دورانی که در جامعه المصطفی حضور داشتم، ارتباط خوبی بین طلاب ایرانی و طلاب یمنی وجود داشت.

وی با تقدیر و تشکر از اقدامات مردم یمن، یادآور شد: مردم یمن با تمام وجود در حال مجاهدت و مقاومت هستند و این حضور در بین مردم جهان ستودنی است.

امام جمعه همدان، با تأکید بر اینکه عملکرد یمن مایه سرافرازی جامعه اسلامی شده است، گفت: یمن به معنای واقعی کلمه وارد صحنه شده و تمرکزش فارغ از همه مسائل سیاسی، بر وظیفه شرعی است.

در شروع این دیدار نیز علامه عبدالله حمود العزی عضو مجمع علمای یمن، با اشاره به دوستی و صمیمیتی که بین مردم یمن و مردم ایران حاکم است، حرکت و تلاش مردم یمن را برگرفته از انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: برادران من در یمن از من خواستند سلام آنها را به شما برسانم، رابطه ایران و یمن برادرانه است.

وی همچنین با اشاره به وقایع اخیر در منطقه، خاطرنشان کرد: اقدام ایران و یمن علیه صهیونیست‌ها درس خوبی برای ترورریست‌های منطقه شد.

کد خبر 5998723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • اکبر IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
      0 0
      فرهنگ مبارزه تکلیفی مسلمانان بعد از انقلاب اسلامی، دفاع ۸ ساله و تحریم‌های بیش از ۴۰ سال ایران چنان به سرزمینها و ملتهای دیگر روحیه و توان داده که امروز یمن عزتمند علی رغم ۹ سال جنگ و محاصره ابر مترسکهای غرب و اذنابشان در منطقه را بوحشت انداخته!